10 Şubat 2013 Pazar

Köprüaltı


İstanbul biraz yoğun.İnsanlar her türden, düşünceler her türden.
Yola çıkıyorum yağmura aldırmaksızın ilerliyorum.
Her sokak ayrı bir duygumu hatırlatıyor bana.,
İnsanlar yoğun, insanlar yabancı.Turistler yabancı...
 
Galata köprüsündeyim.Alt yoldan ilerliyorum.Balık yemekte olanları görüyorum, biraz kafamı  kaldırınca  oltaları görüyorum her adım başı.Gözlerim birden balık çeken var mı  diye  balık aramaya  koyuluyor.
Birisi oltasını  çekiyor, sudan çırpınıp oynayan ufak bir balık çıkıyor. Heycanlanıyorum.
Sağ tarafımda balık yemekte olan, takım elbiseli iki  adamın konuşmasına
kulak veriyorum istemeden.
İstanbul'da diyor  "Her şey para, her şey çok pahalı!" anlamsızca gülüyorum oltalara bakarak..

Yoluma devam ediyorum, köprüyü bitirmeme az kala bir adam ilgimi  çekiyor.Elinde bir poşet ve anlamsız hareketler...Yaklaşıyorum. Önünden geçen bir adama aniden hareketler yapıyor.İrkiliyorum, anlıyorum bu yarım dakikada balici gencimizi.Uzaklaşıyorum, arkama da  bakıyorum  yine merak ederek..


                                                                                                               T.T


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder